Outfit+min DAG!! :)

tjabaaa bloggen,
idag så har jag varit i skolan, jag och nåra andra från min klass fick åka och titta på nån grej, kommer inte precis ihåg vad det heter. men det va jättttttte kul!! sen när vi skulle åka hem så la min kompis sin påse under sättet på tunnelbannan, sååå onödigt! Så när vi gick av kom hon ihåg att hon hade sin påse under sättet. Det va lite kul men ändå inte, så vi gick ner och sa att hon hade glömt sin påse så han fick ringa till tunnelbannan. Sen sa han att vi skulle åka till åkeshov och hämta påsen....så då gjorde vi det, vi åkte tillbaka till alvik och gick på spårvagnen. Jag behövde gå av tidigare se vi sa hejdå...när jag va på väg hem så såg jag nåra tjejer som kanske va två eller ett år yngre än mig, men dom glodde så in i helvete på mig...och jag blev lite förbannad för det är ganska så irriterande, så jag sa liksom *vafan glor ni på?* och dom blev typ skit rädda. Hon som glodde sa *vad har vi gjort* liksom. jag ba *du glor ju inte lite på mig* HAHAH sen gick jag, nu är jag hemma och hör en tilda som skriker på än. kommer en bild på min outfit!
tröja: Day Birger Mikkelsen
Byxor: Ceap Monday
skor: convers+ smycken
pussssssss LInnéa

Kommentarer

Kommentera gärna<3:

Ditt namn?<3:
Remember me?<3

E-postadress: (bara vi som ser)

vad heter din blogg?:):

vad vill du säga?<3 :

Trackback
RSS 2.0